Олена ДІДЕНКО
Голова циклової комісії терапевтичних дисциплін та сестринської справи з 2017 року.
Електронна адреса: elenadidenko060780@gmail.com
Дисципліни викладання: Основи медсестринства та медична маніпуляційна техніка.
Освіта:
1999 р. Уманське медичне училище
2013 р.Черкаський медичний коледж за напрямом підготовки «Сестринська справа» здобула кваліфікацію бакалавра медицини
2015 р.Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров'я України за спеціальністю «Сестринська справа».
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2024 рік
Стаж роботи: 12 років
Підвищення кваліфікації:
Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання основ медсестринства, загального догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки»
Педагогічне кредо:
Безперервний професійний розвиток.
Підготовка висококваліфікованих медичних кадрів, які будуть затребувані на ринку праці.
Розвиток здібностей здобувачів освіти, їх впевненості в своїх знаннях, почуття власної значимості, підвищення самооцінки.
Набуття ними професійних знань та навичок, критичного мислення, поваги до обраної професії.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Статті:
«Організація і методи самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання» Черкаська медична академія
«Мистецтво викладання для магістрів медсестринства» Черкаська медична академія
«Сучасні підходи до підготовки фахівців у системі медичної освіти» м. Переяслав
«Особливості організації освітнього процесу в умовах військового часу» Черкаська медична академія.
Сертифікати:
Електронна адреса: ross.gorban@gmail.com
Дисципліни викладання: Внутрішня медицина, Медсестринство у внутрішній медицині, Невідкладні стани у внутрішній медицині.
Освіта: Полтавський державний медичний університет, стоматологічний факультет
(Українська медична стоматологічна академія – до 2021 року), 2016 – 2021 рр.
Категорія: спеціаліст
Стаж роботи: 2 роки
Підвищення кваліфікації:
“Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів”, Інститут професійної освіти Національної академії педагогічних наук України, – 2024 р.
Педагогічне кредо: “Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність” Бернард Шоу
Життєве кредо: “Бути людиною. І в тяжкі хвилини, і в години щастя не забувати про свою людську сутність”
Навчально-методична проблема, над якою працює: “Управління процесом формування особистості здобувача освіти в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі, удосконалення системи діджиталізації у процесі підготовки медичних кадрів до майбутньої професійної діяльності в контексті оновлення вимог ринку праці”
Сертифікати:
Завідуюча тренажерним кабінетом . Керівником академічної групи.
Дисципліна викладання: Основи медсестринства та медична маніпуляційна техніка.
Електронна адреса: nataliyadovgan64@gmail.com
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач-методист
Освіта:
1982р. Уманський медичний коледж
1988р. Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини
Педагогічний стаж: 34 роки
Остання атестація: 2021 рік
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятись на досягнутому – вчити та вчитися»
Життєве кредо: «Віддавай більше, ніж очікуєш отримати»
Підвищення кваліфікації:
2022 р.- Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання дисципліни «Ріст і розвиток людини»
2024 р.- Підвищення кваліфікації заступників директорів із навчально-виробничої роботи, педагогічних працівників, відповідальних за проведення практики «Організація якісної професійно-практичної підготовки для формування фахової компетентності здобувачів освіти» Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти Міністерство освіти і науки України
2024 р. - «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів» Національна академія педагогічних наук України Інститут професійної освіти НАПН України
2022 р. – Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради, «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання дисципліни Ріст і розвиток людини»
Статті:
«Морально-етична складова професійної культури медичних працівників»; «Особливості навчальної мотивації студентів»; «Формування професійної компетентності майбутніх сестер медичних», «Симуляційне навчання – ефективний метод формування клінічного мислення»; «Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутніх сестер медичних»
Сертифікати та свідоцтва:
Завідуюча навчально-виробничою практикою
Електронна адреса: viktoriadmytrivna04@gmail.com
Дисципліни викладання: Основи медсестринства та медична маніпуляційна техніка.
Освіта:
1992 р. Уманське медичне училище
2008 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини. за напрямом підготовки «Педагогічна освіта» здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти.
2009 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини. за напрямом підготовки "Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Географія"
2010 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини. здобула кваліфікацію викладача біології.
Категорія: вища кваліфікаційна категорія.
Звання: старший викладач.
Остання атестація: 2021р.
Стаж роботи: 23 роки
Підвищення кваліфікації:
Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання основ медсестринства, загального догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки»
Педагогічне кредо: Доторкнутися до душі студента, запалити в ньому любов до професії та віру у свої сили - ось справжнє мистецтво викладача.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Статті:
«Організація і методи самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання» Черкаська медична академія
«Мистецтво викладання для магістрів медсестринства» Черкаська медична академія
«Сучасні підходи до підготовки фахівців у системі медичної освіти» м. Переяслав
«Особливості організації освітнього процесу в умовах військового часу» Черкаська медична академія.
Сертифікати:
Електронна адреса: korotanskaoksana@gmail.com
Дисципліни викладання: Медсестринство в сімейній медицині, Сімейна медицина, Медсестринство у внутрішній медицині.
Освіта:
Одеський медичний інстиитут 1983р.
Категорія: перша кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2021 рік
Педагогічне кредо:
Навчати не лише знанням, а й мудрості, формуючи майбутніх лікарів, які будуть не просто лікувати, а чути, розуміти та підтримувати кожного пацієнта як члена великої родини.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Сертифікати:
Викладач терапевтичних дисциплін та сестринської справи
Електронна адреса: kucherenkoelena2008@gmail.com
Дисципліни викладання: інфектологія, медсестринство в інфектології
Освіта: Уманське медичне училище 1995 р.
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова 2001р. за спеціальністю «Лікувальна справа»
Кваліфікація – лікар
Стаж роботи: 12 років
Категорія: перша кваліфікаційна категорія
Підвищення кваліфікації:
2021р. Сумський державний університет «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди»
2023р. Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання епідеміології та інфектології; медсестринства в інфектології»
Педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»
Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне»
Навчально – методична проблема, над якою працює:
«Формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів через інноваційну діяльність»
Сертифікати та свідоцтва:
Завідувачка кабінетом сестринської справи, керівник гуртка «Сестринська справа».
Дисципліна викладання: ‟Основи медсестринства та медична маніпуляційна техніка”
Електронна адреса: mazurnata1975@gmail.com
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Освіта:
1993 р. Уманське медичне училище
1998 р. Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини
Педагогічний стаж: 26 років, медичний стаж: 5 років
Остання атестація: 2021 рік
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Педагогічне кредо: «Щоб мати право навчати інших, треба постійно вчитись самому.»
Життєве кредо: «Живи чесно, навіть якщо ніхто не бачить.»
Підвищення кваліфікації:
2024р., Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання основ медсестринства;загального догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки»
Статті: «З досвіду гурткової роботи», «Педагогіка толерантності в роботі сучасного викладача», «Проведення занять за допомогою дистанційних технологій навчання»
«Проблеми формування особистості медичноï сестри в умовах реформування медсестринськоï освіти.», «Сторітелінг – як один із ефективних методів викладання клінічних дисциплін»
Сертифікати та свідоцтва:
В.о.директора коледжу з 2015 року.
Заст.директора з НР 2003-2015 р.р.
Зав.відділенням лікувальної справи 1998-2003 р.р.
Викладач коледжу з 1992 р.
Дисципліни викладання: Неврологія. Психіатрія та наркологія.
Освіта: Одеський медичний інститут ім. М.І.Пирогова, кваліфікація - лікар, 1991 рік.
Стаж роботи: 32 роки
Категорія: вища
Звання: викладач-методист
Підвищення кваліфікації:
·2024 р. – Інститут професійної освіти НАПН України Національної академії педагогічних наук України, «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів»
·2023 р. – Сумський державний університет, «Запобігання та протидія булінгу у закладах освіти: нові реалії воєнного стану»
·2022 р. – Уманський державний педагогічний університет ім.П.Тичини, «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції»
·2022 р. – Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради, «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання неврології та психіатрії з наркологією.»
·2022 р., – Черкаська медична академія, Міжнародна науково-методична інтернет-конференція «Актуальні проблеми методології вищої та фахової передвищої медичної (фармакологічної) освіти: сучасні виклики та нові можливості»
·2021 р. – Сумський державний університет, «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди»
·2021 р. – Уманський державний педагогічний університет ім.П.Тичини, Всеукраїнський науково-методичний семінар «Безбар’єрність в освіті: сучасні вимоги та перспективи»
·2021 р. – Центр розвитку медсестринства МОЗ України, «Актуальні проблеми медсестринської освіти»
·2020 р. – VI Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, «Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті»
·2020 р. – Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, навчання за програмою підвищення кваліфікації керівників закладів фахової передвищої освіти.
·2020 р. – Сумський медичний коледж, Всеукраїнська інтернет-конференція «Молодший спеціаліст 2020: стан в умовах сьогодення та перспективи у майбутньому»
·2020 р. – Сумський державний університет, «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі»
Життєве кредо: «Пам’ятай, що ти людина»
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Впровадження методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності»
Сертифікати:
Електронна адреса: taraniukxxx@gmail.com
Дисципліни викладання: Медсестринство у внутрішній медицині
Освіта: Уманський медичний коледж 2000р., Черкаська медична академія 2023 р.
Стаж роботи: 13 років
Підвищення кваліфікації:
Сумський державний університет, 2020 р. «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанцій формі».
Сумський державний університет, 2021 р. «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
Житомирський медичний інститут, 2022 р. «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання внутрішньої медицини.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023 р. «Інноваційні технології в діяльності психологічної служби в системі освіти».
Науково-медичний центр вищої та фахової передвищої освіти, 2024 р. «Проєктування і створення масових відкритих онлайн-курсів»
Педагогічне кредо: Викладати так, щоб студентам було цікаво, щоб знання, отриманні за роки навчання допомагали і в роботі, і в житті.
Життєве кредо: Бути людиною у всьому і завжди.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Сертифікати:
Лікар вищої кваліфікаційної категорії, кандидат педагогічних наук.
Електронна адреса: muronuktoma191919@gmail.com
Дисципліни викладання: Інфектологія, Внутрішня медицина, Медсестринство у внутрішній медицині.
Освіта:
1999р. Вінницький національний медичний університет.
2004р. Вінницький національний медичний університет. Аспірантура.
2006р. Харківська медична академія.
2019р. Уманський державний педагогічний університет.
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2022 рік
Стаж роботи: 25 років
Педагогічний стаж: 18 років
Педагогічне кредо:
Вчити – значить надихати, лікувати – значить служити. Моє завдання як викладача – не лише передати знання, а й формувати у студентів гуманність, емпатію та прагнення до постійного самовдосконалення. Разом ми будуємо майбутнє, де професіоналізм і людяність стають нероздільними.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Формування професійної компетентності майбутніх медичних спеціалістів через інноваційну діяльність»
Сертифікати:
Викладачі циклової комісії забезпечують навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра з таких спеціальностей : «Сестринська справа», «Лікувальна справа»
Діяльність викладачів циклової комісії направлена на навчання та виховання спеціалістів медичної галузі високого професійного та морально-етичного рівня зорієнтованих на вітчизняний та європейський ринок праці,підготовлених до вимог сучасності, здатних володіти не тільки професійними знаннями та навичками, а й креативним системним мисленням, здатністю до оптимальних рішень.
Проблема над якою працює циклова комісія: «Використання ефективних технологій навчання, пошук сучасних дієвих засобів і методів при викладанні навчальних дисциплін циклової комісії».
Головною метою роботи викладачів є перехід від переважно інформативних форм навчання до навчання з використанням сучасних методів: «Кейс-метод», «Мозковий штурм», « Малих груп», «Мікрофон» і т.д.
Імітація професійної діяльності здійснюється на практичних заняттях у різних формах ділової гри.
Важливим завданням циклової комісії терапевтичних дисциплін та сестринської справи є формування клінічного мислення, пізнавальних здібностей студента, спостережливості, виховання високих моральних якостей медпрацівника – співчуття та милосердя.
Методична робота на цикловій комісії спрямована на удосконалення методичної майстерності викладачів, які впроваджують інноваційні технології навчання з застосуванням компетентністного підходу.
На заняттях навчальна робота циклової комісії спрямована на активізацію пізнавальної діяльності студентів, з використанням сучасних цифрових технологій, презентацій, навчальних відео уроків.
Викладачі беруть активну участь у методичній роботі коледжу, а саме науково-дослідницькій діяльності, гуртковій роботі з дисциплін циклу із залученням студентів, проведенні відкритих занять , майстер-класів, підготовці до атестації викладачів, обговорення метод доповідей, рецензуванні посібників.
Вивчення передового педагогічного досвіду на цикловій комісії є важливим фактором професійного зростання викладачів. Викладачі діляться досвідом своєї роботи, беруть участь в науково-практичних конференціях, видають статті в журналах.
Кожного року циклова комісія терапевтичних дисциплін та сестринської справи проводить тиждень циклової комісії, у рамках якого всі викладачі приймають активну участь.
- Презентації гуртків циклової
- Проведення майстер-класів
- День відкритих дверей
- Створення санбюлетнів
- Виставка кращих зразків методичних матеріалів.
Викладачі циклової комісії активно працюють над впровадженням сучасних педагогічних технологій з застосуванням різних інтернет-платформ Viber, Zoom, GoogleMeet при змішаній формі навчання.