Голова циклової комісії педіатричних, хірургічних та акушерсько – гінекологічних дисциплін з 2024 року.
Електронна адреса: valentuna.allo17@gmail.com
Дисципліни викладання: Педіатрія, Медсестринство в педіатрії.
Освіта: Уманський медичний коледж , кваліфікація сестра медична , 2014 рік.
Черкаська медична академія , кваліфікація бакалавр медицини : сестра медична, 2016 рік.
Тернонопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського, кваліфікація Магістр медсестринства, 2018 рік.
Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, кваліфікація викладач біології, практичний психолог в закладах освіти, ступінь вищої освіти: Магістр, 2019 рік.
Категорія: друга кваліфікаційна категорія
Звання: викладач
Стаж роботи: 7 років
Остання атестація: 2022 рік
Педагогічне кредо: "Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає"
Життєве кредо: "Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії. Дія - головний ключ до успіху".
Навчально – методична проблема над якою працює: "Впровадження методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності".
Підвищення кваліфікації:
- 2022 рік: Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання Педіатрії; Медсестринства в педіатрії»
- 2022 рік: КПК Житомирський медичний інститут науково-практична конференція «Вища освіта та практика вмедсестринстві»
- 2022 рік: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, науково-практичний семінар-тренінг «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції»;
- 2023 рік: ПК «Платформа ОСВІТИ», «Піфагор», «Академічна доброчесність у сучасному освітньому процесі: теоретичні і практичні аспекти формування»
- 2024 рік: КПК Інститут професійної освіти НАПН України «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів»
- 2024 рік: КПК голів циклових комісій Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти «Педагогічні інноваційні процеси у закладах ФПО»
- 2024 рік: ПК «Платформа ОСВІТИ», «Піфагор» Розвиток цифрової компетентності педагога. Принципи безпеки цифрових технологій у професійній діяльності.
- 2024 рік : ПК «Платформа ОСВІТИ», «Піфагор» Комунікативна компетентність педагога
- 2024 рік : ПК «Платформа курсів та вебінарів», «ІППО» Використання онлайн додатків при змішаному навчанні.
Сертифікати:
викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, викладач стоматологічних захворювань, медичної та соціальної реабілітації.
Завідувачка кабінету педіатрії
Електронна адреса: vostrova-mv@ukr.net
Дисципліни викладання: Медсестринство в педіатрії з основами неонатології
Освіта:
Уманський медичний коледж , кваліфікація сестра медична , 2008 рік.
Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, кваліфікація Магістр психології. Психолог. Педагог соціальний, 2020 рік.
Черкаська медична академія , кваліфікація Магістр медсестринства, 2023 рік.
Категорія: викладач спеціаліст
Стаж роботи: 4 роки
Педагогічне кредо: «Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає»
Життєве кредо: «Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»
Навчально – методична проблема над якою працює: "Впровадження методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності".
Підвищення кваліфікації:
2024р. КПК: «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів». 30 год. Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійної освіти НАПН України. м.Київ.
2023р.КПК: «Академічна доброчесність у сучасному освітньому процесі: теоретичні і практичні аспекти формування» 30 год. м. Київ ГО «Платформа ОСВІТИ», «Піфагор».
2022р Вебінар : «Soft skills. Розвиваємо навички для успішного майбутнього»
3год. м. Київ, онлайн освіта EdEra.
2021р. КПК: «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди» 30год. Сумський державний університет.
2021р. Науково-практичний семінар-тренінг «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції» . Уманський державний педагогічний університет. 12 год.
Сертифікати:
Електронна адреса: vladaisenko0@gmail.com
Дисципліни викладання: Медсестринство в неврології, Медсестринство в психіатрії та наркології, Медсестринство в педіатрії.
Освіта: Диплом молодшого спеціаліста, спеціальність: медична сестра, в Уманському медичному фаховому коледжі.
Диплом бакалавра, професійна кваліфікація: фізична реабілітація, в Вінницькому соціально-економічному інституті Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Диплом бакалавра, спеціальність: медсестринство, в Черкаській медичній академії.
Стаж роботи: працюю викладачем з вересня 2024 р.
Педагогічне кредо: "У серце увійде лише те, що йде від серця"
Життєве кредо: "Бути людиною у всьому і завжди"
Навчально – методична проблема, над якою працює: « Особливості формування особистості здобувачів освіти при впровадженні технологій діджиталізації»
Сертифікати:
Електронна адреса: ooleksienko5@gmail.com
Дисципліна викладання: Медсестринство в хірургії, Хірургія, Невідкладні стани в хірургії
Освіта: Чернівецький державний медичний інститут, 1983р.,диплом з відзнакою
Стаж роботи: 40 років
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2021 рік
Підвищення кваліфікації:
2024р., Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійної освіти НАПН України «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів»
2021, Сумський державний університет «Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти»
2021, Міністерство охорони здоров’я України Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання медсестринства в хірургії»
Педагогічне кредо: «Знання в голові, впевненість у руках, людяність в серці»
Життєве кредо: «Ставай кращим кожного дня і допомагай іншим зростати»
Навчально – методична проблема, над якою працює: «Управління процесом формування особистості здобувачів освіти в сучасному інформаційно–комунікаційному середовищі, удосконалення системи діджиталізації у процесі підготовки медичних кадрів до майбутньої професійної діяльності в контексті оновлення ринку праці»
Сертифікати та свідоцтва:
Викладач клінічних дисциплін
Електронна адреса: svitlana.palchak@gmail.com
Дисципліни викладання: Дерматологія та венерологія, Медсестринство в дерматології та венерології, Репродуктивне здоров’я та планування сім’ї, Геронтологія, геріатрія та паліативна медицина, Медсестринство в геронтології, геріатрії та паліативній медицині.
Освіта: Тернопільський медичний інститут ім. академіка І.Я.Горбачевського, факультет Лікувальна справа, 1993 рік.
Інтернатура Київський державний інститут удосконалення лікарів, 1993-1995 роки
Спеціальність – лікар-терапевт,
Спеціалізація Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика МОЗ України, 2003 рік
Спеціальність – лікар-дерматовенеролог
Стаж роботи: 30 років
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач - методист
Остання атестація: 2021рік
Педагогічне кредо: Єдиний спосіб робити роботу добре - це любити її.
Життєве кредо: Неважливо, як повільно чи швидко ти йдеш, головне – не зупинятися.
Навчально – методична проблема: «Особливості формування особистості здобувачів освіти при впровадженні методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності».
Підвищення кваліфікації:
2019 р., Національний медичний університет імені О. О. Богомольця. Інститут післядипломної освіти. Навчально-науковий центр неперервної професійної освіти. Дерматологія та венерологія.
2020 р., Сумський державний університет. «Використання безкоштовних онлайн ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі».
2021 р., Сумський державний університет. Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу. «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
2022 р., Харківська медична академія. ТУ «Грип та гострі респіраторні захворювання».
2022 р., Національний медичний університет післядипломної освіти України ім. П.Л.Шупика. ТУ «Особливості взаємодія пацієнтів і медичного персоналу».
2022 р., Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції».
2023 р. Житомирський медичний інститут. «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентністну складову. Теорія і методика викладання акушерства; гінекології; репродуктивного здоров’я та планування сім’ї».
2024 р., Сумський державний університет. «Запобігання та протидія булінгу у закладах освіти: нові реалії воєнного стану».
2024 р., Харківська медична академія післядипломної освіти. ТУ «Керовані інфекції у дітей»
2025 р., Сумський державний університет. "Управління емоційним інтелектом"
Сертифікати та свідоцтва:
Завідувачка кабінету медичної та соціальної реабілітації
Електронна адреса: suslenko.ira@gmail.com
Дисципліни викладання: Медсестринство в реабілітації, Основи медичної реабілітації.
Освіта:
1. Диплом молодшого спеціаліста, спеціальність: медична сестра, в Уманському медичному фаховому коледжі.
2. Диплом бакалавра, спеціальність: педагогічна освіта, в Уманському державному педагогічного університеті ім. П. Тичина
3. Диплом спеціаліста, спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Біологія і географія. В Уманському державному педагогічного університеті ім. П. Тичини.
5. Диплом магістра, спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. В Уманському державному педагогічного університеті ім. П. Тичини.
6. Диплом бакалавра, спеціальність: фізична реабілітація, в Вінницькому соціально-економічному інституті Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
7. Диплом магістра, спеціальність: фізична реабілітація, в Вінницькому соціально-економічному інституті Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Стаж роботи: 16 років
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Підвищення кваліфікації: 2022 р. Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання медичної та соціальної реабілітації; лікувального масажу»
Педагогічне кредо: "Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно"
Життєве кредо: "Потрібно бути людиною, незважаючи на всю жорстокість світу. І це - можливо"
Навчально – методична проблема, над якою працює: « Особливості впровадження технологій діджиталізації в процесі підготовки медичних фахівців»
Сертифікати:
Завідувачка кабінету акушерства – гінекології, репродуктивного здоров’я та планування сім’ї.
Голова циклової комісії акушерства та гінекології 2000 – 2015р.р.
Електронна адреса: angelinatroian63@gmail.com
Дисципліни викладання: Акушерство, Гінекологія, Невідкладні стани в акушерстві та гінекології, Медсестринство в акушерстві, Медсестринство в гінекології, Репродуктивне здоров’я та планування сім’ї, Медсестринство в хірургії.
Освіта: Одеський медичний інститут ім. М. І. Пирогова, факультет Лікувальна справа, 1989 рік.
Інтернатура при Черкаській обласній лікарні, 1990рік.
Кваліфікація – лікар акушер-гінеколог.
Стаж роботи: 34 роки
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач - методист
Остання атестація: 2021рік
Педагогічне кредо: «Навчу кожного, хто хоче навчитися»
Життєве кредо:«Бути людиною в усьому і завжди»
Навчально – методична проблема: "Впровадження методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності"
Підвищення кваліфікації:
2021р., Сумський державний університет. Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу. «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди»
2024р., Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання акушерства та гінекології.»
Сертифікати:
Лікар вищої кваліфікаційної категорії
Електронна адреса: dr/liudamotuzenko@gmail.com
Дисципліна викладання: медсестринство в офтальмології.
Освіта: Житомирський інститут медсестринства 1988р.
Буковинськa державна медична академія,
лікар дерматовенеролог, 1999р.
Категорія: викладач першої кваліфікаційної категорії
Остання атестація: 2022р.
Стаж роботи: 26 років
Педагогічний стаж: 25 років
Життєвє кредо: Пам’ятай минуле, живи сьогоденням, дивись у майбутнє.
Педагогічне кредо: Викладач відкриває двері. Входиш ти сам.. (китайська мудрість).
Навчально-методична проблема, над якою працюю: «Впровадження методів діджиталізації в процесі підготовки майбутніх медичних фахівців до їх практичної діяльності»
Підвищення кваліфікації: 04. 2021 - 09.2024р., Bogomolets Clinic
Сертифікати:
Методична проблема над якою працює циклова комісія: «Використання цифрових платформ при змішаних формах навчання в організації освітнього процесу під час вивчення педіатричних, хірургічних та акушерсько-гінекологічних дисциплін».
Основні завдання, над якими працює циклова комісія:
- Здійснення міждисциплінарних зв'язків для формування систематизованих знань;
- Організація уніфікованої системи тестового контролю результатів навчальної діяльності студентів;
- Забезпечення цілісного наукового світогляду;
- Удосконалення методів навчання і виховання, впровадження новітніх технологій навчання;
- Випуск кваліфікованого медичного працівника із високим рівнем сформованих ключових, базових, професійних компетентностей, які охоплюють загальноосвітні та фахові знання, практичні уміння й навички.
Наш колектив дружний і згуртований спільною метою. Циклова комісія має багатий досвід педагогічної роботи, напрацьований об'єм методичного забезпечення, сформовані традиції.
Лекції проводяться з використанням мультимедійної системи, це допомагає наочно, доступно, лаконічно донести об'ємну інформацію.
Практичні заняття проводяться в кабінетах обладнаних всім необхідним: муляжами, фантомами, хірургічними інструментами, наочностями та зразками медичної документації.
На заняттях викладачі використовують сучасні методи навчання, серед яких віддають перевагу методу «мозкового штурму», методу аналізу конкретних ситуацій, роботі «малих груп», рішення ситуаційних задач, тестовий контроль.
Суттєвим компонентом навчання є використання так званого тренінгу, під час якого викладач спочатку пояснює навичку чи завдання, а потім демонструє і кожний студент має можливість засвоїти матеріал за допомогою дій і рухів до автоматизму.
Значна увага викладачами циклу приділяється підготовці студентів випускних груп до ліцензійного іспиту.
Викладачі постійно працюють над удосконаленням стандартизованих алгоритмів практичних навичок для дисциплін згідно Галузевих Стандартів вищої освіти України, вивченням наказів МОЗ, МОН України і впровадженням їх в навчальний процес.
Під час здійснення освітнього процесу в дистанційній формі використовують методи змішаного навчання здобувачів освіти, а саме Google Classroom, Google Meet, Viber, Zoom, блог на всеосвіті з теоретичним матеріалом, тести на всеосвіті.
Викладачі циклової комісії постійно підвищують свій професійний рівень та фахову майстерність. Про це свідчить участь в конференціях, вебінарах, тренінгах, онлайн-курсах, розповсюджують власний педагогічний досвід шляхом публікацій матеріалів у періодичних виданнях.
На звернення центру тестування, викладачі циклової комісії створюють тестові завдання ліцензійного іспиту для медичних сестер і фельдшерів.
Предметні тижні циклової комісії традиційно стали невід'ємною частиною освітнього процесу.
Їх основне завдання – виявляти та розвивати творчу активність студентів, пробудити зацікавленість до дисципліни, вчити майбутніх медичних працівників критично мислити, швидко орієнтуватися у складних професійних ситуаціях і знаходити єдино правильні рішення.
Розвивати творчість – це виховувати у студентів інтерес до знань, самостійність у навчанні, розширювати світогляд, формувати наполегливість у досягненні поставленої мети.
Для досягнення цієї мети викладачі циклової комісії щороку, в рамках предметного тижня проводять конкурси професійної майстерності, інформаційні години, інтелектуальні ігри, засідання круглого столу, науково-практичні конференції з актуальних питань діагностики, лікування та профілактики захворювань, зустрічі з цікавими співрозмовниками, майстер-класами.
В процесі підготовки заходів використовуємо різноманітні технології та методи роботи з обдарованими студентами такі як: самостійна робота, пошуковий і дослідницький підходи до засвоєних знань, умінь і навичок, перенесення знань у нові ситуації, розвиток творчих елементів у навчанні.
Крім олімпіад та конкурсів, ефективно розширює професійний кругозір гурткова робота під час якої студенти займаються пошуковою роботою, готують тематичні реферати та огляди відповідної літератури, створюють презентації.
Викладачі циклової комісії сприяють формуванню особистої думки, поглядів та професійної майстерності студентів, прагнуть підготувати не тільки висококваліфікованих майбутніх спеціалістів, а і всебічно розвинену, гармонійну особистість.
Окрім надання професійних знань, викладачі спрямовують свою роботу на виховання у здобувачів освіти таких якостей, як любов до обраної професії, людяність, співчуття, толерантність, відповідальність.