21 березня 2025 року відбулося онлайн-заняття з дисципліни «Географія» на тему: «Індія. Місце країни у світі та регіоні»
Триєдина мета досягнута, оскільки студенти навчилися визначати місце Індії у світі, дали загальну характеристику економіко-географічного положення та системи розселення. Заняття сприяло вихованню ділових якостей здобувачів освіти, їх толерантності до інших народів світу. Використання сучасних методів навчання (евристична бесіда, наочні ілюстрації та інтерактивна дискусія) сприяли ефективнішому засвоєнню нових знань та умінь, дали можливість співпрацювати в команді під час виконання завдань і проектів.
Від теорії до практики: занурення у світ тромбоцитів та гемостазу на відкритому занятті з анатомі та фізіології людини
З метою забезпечення високого рівня теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти Уманського медичного фахового коледжу, зокрема у розумінні ключових фізіологічних процесів, 17.04.2025 року на цикловій комісії природничо-наукової підготовки відбулося відкрите практичне заняття з освітнього компонента"Анатомія та фізіологія людини" для здобувачів освіти ІІ курсу сестринської справи. Заняття було присвячене важливій темі: "Характеристика формених елементів: тромбоцити. Гемостаз."
Провела заняття викладачка Людмила КРОЧАК, яка у цікавій та доступній формі розкрила ключові аспекти будови та функцій тромбоцитів, а також детально пояснив складний процес гемостазу – системи згортання крові, що забезпечує зупинку кровотеч.
Під час практичної частини заняття здобувачі освіти мали можливість:
· ознайомитися з морфологією тромбоцитів за допомогою мікроскопічних препаратів та ілюстративних матеріалів;
· розглянути схеми та відеоматеріали, що наочно демонструють етапи первинного та вторинного гемостазу;
· активно обговорювати клінічні випадки, пов'язані з порушеннями тромбоцитарної ланки гемостазу та системи згортання крові;
· вирішувати проблемні завдання для закріплення теоретичних знань.
Особливу увагу було приділено розумінню практичного значення механізмів гемостазу для діагностики та лікування різноманітних патологічних станів. Студенти активно брали участь в обговоренні, ставили запитання та демонстрували високий рівень зацікавленості до теми.
Проведене відкрите практичне заняття отримало позитивні відгуки від присутніх викладачів та самих здобувачів. Було відзначено високий методичний рівень проведення заняття, використання сучасних навчальних технологій та ефективну організацію практичної роботи.
Засідання гуртка "Сестринська справа"
26 березня 2025 року на базі Уманського медичного фахового коледжу відбулося відкрите засідання гуртка «Сестринська справа» на тему: «Видатні постаті медсестринства».
Відкрите засідання пройшло у дружній та творчій атмосфері. Учасники мали змогу поділитися своїми знаннями про внесок Ф.Найтінгейл, В.Хендерсон та Матері Терези в розвиток медсестринства, презентували власні напрацювання та обговорили цікаві теми. Захід став гарною можливістю для обміну досвідом та натхнення на подальшу роботу.
Відкрите заняття з медсестринства в педіатрії: інтерактивний підхід до вивчення кишкових інфекцій
У рамках освітнього процесу та з метою підвищення якості підготовки здобувачів освіти Уманського медичного фахового коледжу, 09 квітня 2025 року відбулося відкрите практичне заняття з дисципліни «Медсестринство в педіатрії» , викладача Марини ВОСТРОВОЇ, на тему «Кишкові інфекції».
Під час заняття студенти ознайомилися з етіологією, патогенезом, клінічними проявами, методами лабораторної діагностики та профілактики основних кишкових інфекцій, зокрема сальмонельозу, шигельозу, колі- інфекції тощо. Навчання відбувалося у формі проблемного обговорення, аналізу ситуаційних задач і виконання практичних завдань.
Особливу увагу було приділено формуванню клінічного мислення, професійної термінології та навичок роботи з діагностичним матеріалом. Студенти проявили активність, зацікавленість, самостійність у виконанні завдань і продемонстрували належний рівень фахової підготовки.
Відкрите заняття пройшло в атмосфері наукового пошуку, взаємодії та обміну думками. Колеги-викладачі, присутні на занятті, відзначили високий рівень організації, чітку структуру подачі матеріалу та ефективне використання інтерактивних методів навчання.
25 березня 2025 року відбулось відкрите заняття освітнього компонента «Соціальна медицина та організація охорони здоров’я» на тему: «Економіка, фінансування охорони здоров’я» в групі 4лс9.
Олена Павлівна Коріняк, викладач вищої кваліфікаційної категорії, поділилась з молодими педагогами, своїм багаторічним досвідом, педагогічною майстерністю та довела, що будь-яке заняття – це логічна, психологічна, організаційна, наукова, виховна та методична єдність.
По завершенню педагогічний колектив провів аналіз та обговорення відповідного заняття. Кожен присутній висловив свої враження і судження.
Починаючі педагоги проаналізували заняття поетапно.