Людмила КРОЧАК
Голова циклової природничо-наукової підготовки з 2016 року.
Завідувачка кабінету анатомії та фізіології людини, патоморфології та
патофізіології. Керівниця фізіологічного гуртка.
Електронна адреса: luda.tarasuk1968@gmail.com
Дисципліни викладання: Фізіологія. Анатомія та фізіологія людини.
Освіта: Уманське медичне училище, кваліфікація медична сестра, 1986 р.,
Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г.Тичини, 1992 р.,
кваліфікація вчитель біології
Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, 2006 р.,
кваліфікація Магістр педагогічної освіти, викладач біології
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: старший викладач
Остання атестація: 2021 рік
Підвищення кваліфікації:
- 2021 рік: ВГО «Українська асоціація з інформаційних технологій» онлай- форум «Підвищення кваліфікації освітян: вимоги та новітні тренди»;
- 2022 рік: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, науково-практичний семінар-тренінг «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції»;
- 2022 рік: ГО «Платформа ОСВІТИ» підвищення кваліфікації за темою
«Організація та супровід дистанційного навчання за допомогою платформ Google, Microsoft Office 365, ClassDojo»;
- 2022 рік: КПК викладачів закладів медичної освіти, Житомирський медичний
інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування
професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика
викладання анатомії та фізіології людини»;
- 2023 рік: ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів»
підвищення кваліфікації за темою «Інтегрування онлайн-сервісів в освітній
процес»;
- 2024 рік: Національна академія педагогічних наук України Інститут професійної освіти, курси підвищення кваліфікації «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів»;
- 2024 рік: НМЦ вищої та фахової передвищої освіти ПК голів ЦК закладів ФПО «Педагогічні інноваційні процеси у закладах ФПО»
Педагогічне кредо: «Не так важливе здобуття знань, як розвиток здібностей
мислення» (М.Лаус)
Життєве кредо: «Не витрачати свій час в марній боротьбі за досконалість,
просто прагнути робити все якнайкраще»
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Використання
цифрових інструментів для організації співпраці між здобувачами освіти та
викладачем»
Статті:
- «Впровадження елементів STEM-освіти на практичних заняттях з фізіології»;
- «Геймофікація в системі інноваційних технологій навчання»;
- «Дегідратація як порушення водно-сольового балансу в організмі»;
- «Методичні аспекти інтегративного викладання навчальної дисципліни «Фізіологія» та особливості профілізації здобувачів освіти медичного коледжу»;
- «Педагогічна толерантність як по показник компетентності викладача».
Сертифікати:
Костянтин БАЛАН
Завідувач кабінету інформатики. Керівник гуртка "Інформатики та обчислювальної техніки"
Електронна адреса: kostjamed3@meta.ua
Дисципліни викладання: Інформатика, Інформаційні технології в медицині, Основи медичної інформатики.
Освіта: Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини, 1988 р., кваліфікація вчитель загальнотехнічних дисциплін.
Категорія: перша кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2023 рік
Підвищення кваліфікації:
2024 рік: Національна академія педагогічних наук України. Курс підвищення кваліфікації: "Інноваційні техноології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів."
2022 рік: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, науково-практичний семінар-тренінг: "Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції"
2021 рік: Сумський державний університет. "Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти"
2020 рік: Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради. Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики.
2020 рік: Сумський державний університет. "Блог викладання як інструмент модернізації навчального процесу."
2018 рік: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, науково-практичний семінар: "Основні стратегії взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами в рамках підготовки фахівців до роботи у закладах освіти: навчання STREAM-предметів в інклюзивних шкільних групах: інноваційний підхід"
Педагогічне кредо: «Вчити мислити, творити і надихати в цифровому світі, щоб студенти не лише йшли в ногу з часом, а й випереджали його»
Життєве кредо: «Живи так щоб надихати інших і самому бути задоволеним собою»
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Використання цифрових інструментів для організації співпраці між здобувачами освіти та викладачем»
Сертифікати:
Ольга БАС
Завідуюча кабінетом мікробіології. Являється керівником академічної групи.
Електронна адреса: bas555olga@gmail.com
Дисципліна викладання: Мікробіологія, Біологія і екологія, Медина біологія
Освіта: 2008 р. - закінчила Уманський медичний коледж з відзнакою.
2013 р. – закінчила Уманський державним педагогічний університет імені П.Тичини.
Стаж роботи: 11 років
Категорія: друга кваліфікаційна категорія
Остання атестація: 2019 рік
Підвищення кваліфікації:
• Сумський державний університет «Медійність та інтерактивність як основи успішних навчальних методик», 2021 рік.
• Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання мікробіології», 2022 рік.
• Національна академія педагогічних наук України, інститут професійної освіти НАПН України «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів», 2024 рік.
Педагогічне кредо: «Щоб бути гарним викладачем, потрібно любити те, що викладаєш».
Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину».
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Модернізація освітньої діяльності при викладанні дисциплін науково-природничої підготовки в умовах діджиталізації»
Сертифікати:
Заступник директора з навчальної роботи.
Завідуюча відділенням «Лікувальна справ» (2020-2024 р.).
Голова циклової комісії загальноосвітніх та гуманітарних дисциплін (2010-2020 р.).
Електронна адреса: bila4725@gmail.com
Дисципліни викладання: Основи латинської мови та медична термінологія, Іноземна мова за професійним спрямуванням.
Освіта: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет іноземної філології, 2000 рік.
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач-методист
Остання атестація: 2024 рік
Підвищення кваліфікації: «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі», 2020 рік, Сумський державний університет; “Divelopment of Digital and Didactic Competences of High School Teachers”, 2020 рік, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Впровадження інноваційних технологій в освітній процес» (курси для завідувачів відділеннями), 2020 рік, Міністерство освіти і науки України науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти; «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди», 2021 рік, Сумський державний університет; «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентісну складову. Теорія і методика викладання медсестринської етики та деонтології», 2021 рік, Житомирський медичний інститут післядипломної освіти; «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції», 2022 рік, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; «Дистанційне навчання за будь-яких умов, 2022 рік, Сумський державний університет;
«Запобігання та протидія булінгу у закладах освіти: нові реалії воєнного стану», 2023 рік, Сумський державний університет.
Педагогічне кредо: «Людина залишає себе насамперед в людині. У цьому наше безсмертя. У цьому найвище щастя і сенс життя…»
(В.О. Сухомлинський)
Життєве кредо: «Прагніть не до успіху, а до цінностей, які він дає»
(Алберт Ейнштейн)
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Механізми формування фахової компетентності майбутнього медичного працівника в процесі вивчення гуманітарних дисциплін».
Ефективне викладання латинської мови з медичною термінологією та іноземної мови за професійним спрямуванням потребує використання інтерактивних методів, які спрямовані на розвиток мовних, аналітичних та професійних навичок студентів. Серед них: контекстуальне навчання, інтерактивні технології, систематизація та структура, порівняння з сучасними мовами, практичне застосування, мнемотехнічні прийоми, міждисциплінарна інтеграція.
Статті: «Технології інтерактивного підходу до навчання іноземної мови за професійним спрямуванням», «Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі сучасного медичного працівника», «Сучасні аспекти професійно-орієнтованого навчання іноземній мові у вищій школі», «Деонтологічні аспекти навчання клінічних дисциплін в контексті сучасних реалій практичної діяльності медичних працівників», «Сучасні технології дистанційного навчання як засобу мовної підготовки майбутнього фахівця».
Сертифікати:
Юлія ГЛУШКО
Електронна адреса: yuliya19839988@gmail.com
Дисципліни викладання: медична біологія, медична біологія з генетикою, патоморфологія та патофізіологія, БЖД.
Освіта: 2003 - Уманське медичне училище
2008 - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Кваліфікація - викладач педагогічних та психологічних дисциплін, практичний
психолог в закладах освіти
2010 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Кваліфікація - викладач біологічних дисциплін.
Категорія: перша кваліфікаційна категорія
Стаж роботи: 16 років
Остання атестація: 2022 рік
Педагогічне кредо: "Студент - це не посудина, яку потрібно заповнити, студент - факел який треба запалити!"
Життєве кредо: "Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах - шукати істину, у людях - мудрість!"
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Модернізація освітньої діяльності при викладанні дисциплін науково-природничої підготовки в умовах діджитилізації»
Сертифікати:
Анастасія ГОЛОВАТЮК
Електронна адреса: nastyiagol0@gmail.com
Дисципліни викладання: Анатомія людини, Медична етика та деонтологія, Громадське здоров`я, Ріст та розвиток.
Освіта: Уманський медичний фаховий коледж, спеціальність Лікувальна справа, здобула кваліфікацію фельдшера , 2011 рік.
Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини, здобула кваліфікацію «Біолог. Викладач біології. Вчитель хімії.» ступінь вищої освіти магістр спеціальність «Біологія», 2017 рік.
Стаж роботи: 7 років
Категорія: друга кваліфікаційна категорія
Звання: викладач
Підвищення кваліфікації: 2022р., Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання анатомії людини.»
Педагогічне кредо: «Живи по-правді й так, щоб від твоєї праці проросли зерна знань, добра, любові й справедливості»
Життєве кредо: «Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи, як ти робиш»
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Модернізація освітньої діяльності при викладанні дисциплін науково-природничої підготовки в умовах діджитилізації»
Статті: «Роль природничо-наукових дисциплін у створені освітнього середовища в Уманському медичному коледжі»
Сертифікати:
Інна КОВТУН
Завідувачка кабінету фармакології та медичної рецептури, керівниця фармакологічного гуртка.
Електронна адреса: inkovtun91@gmail.com
Дисципліни викладання: Фармакологія та медична рецептура.
Освіта: 2010 Уманський медичний коледж кваліфікація – сестра медична
2015 Національций фармацевтичний університет кваліфікація –провізор
2017 Національний фармацевтичний університет кваліфікація - магістр фармації
Категорія: друга кваліфікаційна категорія
Стаж роботи: 7 років
Підвищення кваліфікації: 2021 р., Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання фармакології та медичної рецептури»
Педагогічне кредо: «Людина, що нічого не знає, може навчитися; справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися»
Життєве кредо: Якщо проблему можна вирішити, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, турбуватися про неї безглуздо.
Навчально-методична проблема, над якою працює: "Модернізація освітньої діяльності при викладанні дисциплін науково-природночої підготовки в умовах діджиталізації".
Статті: «Дослідницька діяльність студентів як важливий компонент вивчення дисциплін в умовах фахової освіти»
«Викладач як суб’єкт педагогічного процесу в закладах фахової передвищої освіти»
«Роль фітованн в комплексній терапії запальних захворювань опорно-рухового апарату»
«Тератогенна дія лікарських засобів»
«Проблеми використання анальгетичних засобів в Україні»
Сертифікати:
Олена КОРІНЯК
Завідувачка кабінету соціальної медицини та організації охорони здоров’я.
Голова циклової комісії природничо-наукових дисциплін 1994 – 2003 р. р.
Завідувачка відділенням Лікувальної справи 2003- 2020 р. р.
Електронна адреса: Korinyakolena@gmail.com
Дисципліни викладання: Основи екології та профілактичної медицини, Епідеміологія, Соціальна медицина та організація охорони здоров’я.
Освіта: Харківський медичний інститут, санітарно-гігієнічний факультет, рік випуску – 1985.
Стаж педагогічної діяльності: 39 років.
Остання атестація: 2021 рік.
Кваліфікаційна категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач-методист.
Педагогічне кредо: «Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність» Бернард Шоу.
Життєве кредо: «Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення – запорука життєвого успіху».
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Застосування елементів діджиталізації при викладанні медико-профілактич -них дисциплін».
Підвищення кваліфікації:
2022 рік: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, науково-практичний семінар-тренінг «Організація інклюзивної освіти на засадах інтеграції»;
ГО «ІППО» практичний тренінг «STEM, STEAM, STREAM проекти в закладі освіти. Ефективна реалізація»;
ГО «ІППО» вебінар « Практичні поради щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання»;
Центр громадського здоров’я України, тематичне удосконалення з Епідеміології «Профілактика і контроль інфекцій під час пандемії COVID-19»;
Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання основ екології та профілактичної медицини.»;
2023 рік: Сумський державний університет, курси підвищення кваліфікації «Запобігання та протидія булінгу у закладах освіти: нові реалії воєнного стану»;
2024 рік: Національна академія педагогічних наук України Інститут професійної освіти, курси підвищення кваліфікації «Інноваційні технології професійної підготовки фахових молодших бакалаврів».
Участь в Міжнародних науково-практичних конференціях:
2022 рік: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» м. Переяслав з науковою статтею «Впровадження елементів STEM-освіти при викладанні медико-профілактичних дисциплін»;
Житомирський медичний інститут «Вища освіта та практика в медсестринстві»;
2023 рік: Черкаська медична академія «Актуальні проблеми методології вищої та фахової передвищої медичної (фармацевтичної) освіти: сучасні виклики та можливості» з наукою статтею « Роль сучасних педагогічних технологій навчання у професійній підготовці»;
2024 рік: Черкаська медична академія «Актуальні проблеми методології вищої та фахової передвищої медичної (фармацевтичної) освіти: сучасні виклики та можливості» з доповіддю «Способи підвищення навчальної мотивації здобувачів освіти до вивчення медико-профілактичних дисциплін».
Керівництво науко-дослідницькою та пошуковою роботою здобувачів освіти:
2022 рік: виступ студентки Гайдулян Ганни на ІІ Регіональна студентська науково-практична конференція «Екобезпека людини в умовах глобальної екологічної кризи» з результатами науково-дослідницької роботи «Вплив умов проживання на стан здоров’я»;
2024 рік: виступ студента Гоменюка Богдана на ІV Регіональна студентська науково-практична конференція «Екобезпека людини в умовах глобальної екологічної кризи» з результатами пошукової роботи «Вплив військових дій на атмосферне повітря та здоров’я населення».
Сертифікати:
Лариса МОТУЗЕНКО
Завідувачка кабінету медичної хімії та загальної хімії.
Керівниця гуртка «Хімія і медицина»
Заступниця директора з гуманітарної освіти та виховання 1990 – 2009р.р.
Голова циклової комісії загальноосвітніх дисциплін 2013 – 2019р.р.
Керівниця групи 1981 – 1990, 2010 -2022р.р.
Електронна адреса: larisa2073@gmail.com
Дисципліни викладання: медична хімія, загальна хімія, біологія, генетика
Освіта: Уманський державний педагогічний університет ім.Павла Тичини, 1973р.
Медична сестра громадянської оборони 1970р.
Стаж роботи: 51 рік.
Кваліфікаційна категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: викладач-методист.
Педагогічне кредо: "Вдача посміхається тільки підготовленому розуму" Луї Пастер.
Життєве кредо: "Якщо ти зараз заснеш, тобі насниться твоя мрія. Якщо ж замість сну ти обереш навчання, то ти втілиш свою мрію в життя." Harvard university.
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Модернізація освітньої діяльності при викладанні освітнього компонента медична хімія в умовах диджи-талізації, вивчення методик застосування практик «мозкового штурму» та Mind Map для пошуку відповідей на поставлені запитання, інтеграція роботи в міні групах як засіб колегіальної роботи»
Підвищення кваліфікації:
2022р «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання медичної хімії»
2023р. «Ефективна хімічна освіта: дизайнуємо (не)ідеальний урок хімії»
- «Навчальний проект. Особливості проектів з хімії»
- «Методичні родзинки дистанційного уроку :проведення диджитал - батлу»
- «Удосконалення конфліктнологічної компетентності вчителя та запобігання булінгу»
- «Проектне навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів»
2024р «ШІ помічники сучасного вчителя: Canva, Suno, Gemini»
- «Google середовище.Презентація за кілька кроків.Хімія»
- «Співпраця та комунікація в освіті. Впровадження ефективних практик європейських методик природничих наук»
- «Трансформуємо освіту через творчість: як зробити уроки цікавими за допомогою лайфхаків. Хімія»
- «Zoom як важлива складова дистанційного уроку. Інструменти та можливості.
Інтернет-конференція «Навчальний рік 2023-2024: організація роботи в умовах війни».
Відзнаки: Міністерство освіти і науки України – знак «Антон Макаренко» 2007р. вища нагорода Президії Правління Товариства Червоного Хреста України «Почесна відзнака» 2008р., почесне звання «Жінка року» м.Умань, 2013р.
Сертифікати:
Олег ЯЦУРА
Електронна адреса: candiloma@gmail.com
Дисципліни викладання: Патоморфологія та патофізіологія, Основи екології та профілактичної медицини, ВМП та медицина надзвичайних ситуацій.
Освіта: Донецький національний медичний університет ім. М. Горького, факультет Медико-профілактична справа, 2010 рік.
Стаж роботи: 14 років.
Кваліфікаційна категорія: вища кваліфікаційна категорія
Педагогічне кредо: "Створити атмосферу, де кожен учень відчуває себе цінним"
Життєве кредо: "Розвиватися щодня і допомагати іншим."
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Модернізація освітньої діяльності при викладанняі дисциплін науково-природничої підготовки в умовах діджиталізації»
Підвищення кваліфікації:
2024р., Житомирський медичний інститут «Інноваційні технології у вищій медичній освіті з формування професійної майстерності через компетентнісну складову. Теорія і методика викладання освітніх дисциплін»
Статті: «INTERACTIVE METHODS OF STUDY ON MICROBIOLOGY STUDIES»
«Психолого-педагогічні аспекти сучасного викладача»
Сертифікати:
Наталія ГУРТОВЕНКО
Кандидат психологічних наук
Електронна адреса: nat.1232012@ukr.net
Дисципліни викладання: Основи психології та міжособове спілкування
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: кандидат психологічних наук
Підвищення кваліфікації:
Наукове стажування «Академічна доброчесність» на базі Вищого Семінаріуму Духовного університету UKSW, Варшава. 2 листопада – 11 грудня 2020 р. Програма передбачає – 180 год. (6 кредитів ECTS) аудиторних занять та самостійної роботи.
Підвищення кваліфікації «Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі». 20 грудня – 24 грудня 2021 року. 30 год.
Участь у Міжнародній професійній конференції «Психотравми. Кризи. Резильєнтність». 17, 18, 23 лютого 2022 року. 22 год.
Учасник Всеукраїнського фестивалю інноваційної психології з міжнародною участю. 26-28 квітня 2022 року. 18 год.
Участь, підготовка наукової доповіді та наукової публікації у ХХІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності» (24 травня 2022 р.). 45 год.
Підвищення кваліфікації «Перша психологічна допомога під час та після війни». 22 липня 2022 року. 30 год.
«Цифрові інструменти Google для освіти». Базовий рівень. 25 липня – 07 серпня 2022 року. 30 год.
«Цифрові інструменти Google для освіти». Середній рівень. 08 серпня – 14 серпня 2022 РОКУ. 15 год.
«Цифрові інструменти Google для освіти». Поглиблений рівень. 15 серпня – 21 серпня 2022 РОКУ. 15 год.
Підвищення кваліфікації «Психологічне забезпечення якості освіти». 11 квітня 2022 року – 11 листопада 2022 року. 180 год.
Підвищення кваліфікації «Технології забезпечення психологічного здоров’я учасників освітнього процесу в кризових умовах і повоєнний час». 19 лютого 2024 року – 20 вересня 2024 року. 180 год.
Педагогічне кредо: "Якщо спочатку у вас не виходить, спробуйте ще раз." - Вільям Едвард Хіксон.
Життєве кредо: "Будь щасливим у цю мить. Ця мить - твоє життя." - Омар Хаям
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Використання цифрових інструментів для організації співпраці між здобувачами освіти та викладачем»
Список праць:
Монографії
Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної самореалізації : монографія / Н. В. Гуртовенко; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. 227 с.
Гуртовенко Н. В., Якимчук Б. А., Якимчук І. П. Теоретико-методологічні засади творчого розвитку молодших школярів у процесі навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. С. 224–281.
Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science
Falko, N., Serbin, I., Hurtovenko, N., & Tylnyi, I. (2024). Life Orientations of Migrant Students under Martial Law. Insight: the psychological dimensions of society, 12, 378–399. https://doi.org/10.32999/2663- 970X/2024-12-16
Статті у зарубіжних виданнях
Гуртовенко Н. В., Гуртовенко Р. Ю., Поведінка важковиховуваних дітей у контексті патопсихологічних досліджень. IV MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWO-PRAKTYCZNEJ «NOWOCZESNA NAUKA: TEORIA I PRAKTYKA». 8 kwietnia 2020 roku, 106 s. https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12808
Гуртовенко Н. В. Вплив взаємовідносин в сім’ї на появу у дитини психосоматичних захворювань. The scientific heritage. 2022. No 97 (97) (2022). Р.51–52 http://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2022/09/The-scientific-heritage-No-97-97-2022.pdf
Гуртовенко Н. В. Корекція шкільної тривожності старшокласників. Modern engineering and innovative technologies. Issue №30. Part 2, December 2023. С. 25-29.
Статті у фахових виданнях України
Гуртовенко Н. В. Корекція ціннісно-смислових орієнтацій підлітків, схильних до девіантної поведінки, засобами тренінгової роботи. Науковий журнал з соціології та психології «Габітус». Одеса : 2020. Вип. №17/2020. С. 69–72. http://habitus.od.ua/journals/2020/17-2020/14.pdf
Гуртовенко Н. В. Теоретичні основи дослідження проблеми корекції емоційної сфери в молодшому шкільному віці. Вісник Національного університету оборони України. Київ : 2021. Вип. № 5 (63) 2021. С. 44–50. http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/243785
Гуртовенко Н. В. Психологічна корекція поведінки та особливості психічного розвитку дітей, що страждають раннім дитячим аутизмом. Науковий журнал з соціології та психології «Габітус». Одеса : 2022. Вип. №39/2022. С. 268–272. http://habitus.od.ua/journals/2022/39-2022/48.pdf
Гуртовенко Н. В. Навички soft skills під час проведення патопсихологічного дослідження. Науковий журнал з соціології та психології «Габітус». Одеса : 2023. Вип. №45/2023. С. 284–288. http://habitus.od.ua/journals/2023/45-2023/46.pdf
Гуртовенко Н. В. Вплив агресивності особистості на мотивацію досягнення успіху. Психологічні студії. Луцьк : 2023. Вип. 2. С. 50–55. http://www.journals.vnu.volyn.ua/index.php/psychology/article/view/1244
Чабан Г. М., Гуртовенко Н. В. Особливості самооцінки студентської молоді. Габітус. Випуск 54, 2023. С. 184–188. http://habitus.od.ua/journals/2023/54-2023/35.pdf
Гуртовенко Н. В. Теоретико-методологічне обгрунтування особистісної мінливості в сучасній психологічній літературі. Психологічний журнал. Умань : 2024. Вип. 13(2024). С. 8–13. https://doi.org/10.31499/2617-2100.13.2024.314989
Навчальні посібники
1. Психологія управління : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. Наталія Вікторівна Гуртовенко. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2023. 155 с.
2. Психологічна експертиза : зб. лекцій / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. психол. ; уклад. Наталія Вікторівна Гуртовенко. Умань : Візаві, 2023. 118 с.
Сертифікати:
Оксана ОРЛИК
Електронна адреса: oksanaorlyk70@gmail.com
Дисципліни викладання: Основи біофізики та медична апаратура.
Освіта: Уманський державний педагогічний університет імені П. Г. Тичини, 1992 рік, спеціальність за дипломом учитель загально-технічних дисциплін та фізики.
Стаж роботи: 25 років.
Кваліфікаційна категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: учитель-методист.
Педагогічне кредо: «Я вірю, що кожен студент має потенціал досягти високих результатів, якщо йому створити умови для розвитку, підтримувати його на кожному етапі навчання та заохочувати до пошуку власних рішень. Я прагну бути не лише викладачем, але й наставником, другом, який допоможе знайти правильний шлях у медичній професії та житті»
Життєве кредо: «Життя — це постійний процес навчання та самовдосконалення»
Навчально-методична проблема, над якою працює: «Розробка і впровадження методик активного навчання, з допомогою яких студенти можуть застосовувати теоретичні знання на практиці.»
Підвищення кваліфікації:
2024р.
Сертифікати:
Методична проблема, над якою працюють викладачі комісії:
«Модернізація освітньої діяльності при викладанні дисциплін науково-природничої підготовки в умовах діджиталізації».
Циклова комісія дисциплін природничо-наукової підготовки забезпечує навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста з таких спеціальностей:
«Лікувальна справа»
«Сестринська справа»
Головна мета циклової комісії полягає у підвищенні успішності здобувачів освіти та поліпшенні якості підготовки спеціалістів, здатних у нових соціально-економічних умовах бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Досягнення цієї мети циклова комісія здійснює шляхом:
підвищення рівня професійної компетентності та морально-особистісних рис викладачів циклової комісії шляхом самоосвіти і самовдосконалення;
оптимізація навчально-методичної діяльності та підвищення ефективності і результативності роботи викладачів предметної (циклової) комісії;
підготовка та реалізації освітнього процесу в умовах інтеграції дисциплін природничого циклу;
активне впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання, активізація самостійної роботи здобувачів освіти;
стимулювання ініціативи та творчості викладачів циклової комісії та активізація їхньої діяльності в науково-дослідницькій, пошуковій та гуртковій роботі;
модернізація навчально-методичного забезпечення природничо-наукових дисциплін та практичної підготовки здобувачів освіти.
Основні напрямки роботи комісії:
підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів, особистісно-орієнтований підхід у вихованні та навчанні здобувачів освіти;
впровадження новітніх технологій навчання та форм організації освітнього процесу;
активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти;
впровадження в освітній процес інноваційних технологій;
вдосконалення використання викладачами цифрових платформ при змішаному навчанні;
вдосконалення методики самостійної роботи здобувачів освіти як фактора, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутніх фахівців;
вдосконалення методики проведення різноманітних форм контролю знань і вмінь, як одного з найважливіших елементів освітнього процесу;
вдосконалення комплексного методичного забезпечення освітнього процесу;
вдосконалення методики проведення позааудиторних заходів як фактора, що забезпечує особистісно-орієнтований підхід.
Циклова комісія дисциплін природничо-наукової підготовки об’єднує однодумців – професіоналів, багатих на творчі пошуки i здобутки.
З метою реалізації та виконання поставленої перед цикловою комісією завдань, проводяться організаційно-педагогічні та тематичні засідання циклової комісії, бесіди, індивідуальна робота з викладачами, педагогічні читання тощо.
Викладачі циклової комісії організовують гурткову роботу студентів:
1. Гурток біологічний «Біологія та медицина» - керівник Бас О.А., викладач мікробіології, біології.
2. Гурток хімічний «Хімія та медицина» - керівник Мотузенко Л.А., викладач біологічної хімії, медичної хімії, хімії.
3. Гурток фізіологічний «Нексус» - керівник Крочак Л.В., викладач фізіології.
4. Гурток анатомічний «Симпласт» - керівник Головатюк А.А., викладач анатомії людини.
5. Гурток фармакологічний «Авіценна» - керівник Ковтун І.В., викладач фармакології та медичної рецептури.
6. Гурток медінформатики «Інформаційні технології та медицина» керівник Балан К.В., викладач медичної інформатики та ОТ.
Основні напрямки роботи циклової комісії:
Викладачі циклової комісії постійно підвищують свою педагогічну майстерність. Кожного року викладачі обов’язково проходять навчання на курсах підвищення кваліфікації з педагогіки, психології, фахових дисциплін. Безперервне підвищення педагогічної майстерності досягається завдяки системному і систематичному методичному навчанню викладачів, участі їх у конференціях, педагогічних читаннях, бесідах "за круглим столом", творчих зустрічах, взаємовідвідуваннях занять, педагогічних дискусіях тощо.
Підвищення педагогічної майстерності та обмін педагогічним досвідом здійснюється шляхом проведення відкритих занять, майстер – класів, проведенням тижня циклової комісії та олімпіад.
Викладачі у свій освітній процес залучають сучасні технології навчання з використанням цифрових платформ. Широко використовують мультимедійні презентації, навчальні фільми, технології інтерактивного навчання. Усі ці заходи об`єднані загальним завданням - формувати педагога-професіонала, який успішно здійснює навчальний процес та формує сучасного, ерудованого та компетентного медичного фахівця.